به گزارش روز سه شنبه اداره کل کتابخانه‌ های عمومی یزد، در این نشست که به میزبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، کتاب ‌های
«آشنایی با دفاع مقدس» نوشته منصور منصوری، «دختر شینا» اثر بهناز ضرابی ‌زاده به ترتیب توسط محمدحسن پارسائیان و حسین دشتی برای حاضران معرفی شد.
همچنین محمدمهدی زارع، فهیمه رضایی ‌پور، روح‌ الله رنجبر و محمدمهدی دشتی به ترتیب به معرفی کتابهای «آخرین شلیک» نوشته کاظم فرامرزی، «نورالدین پسر ایران» مجموعه خاطرات سید نورالدین عافی، «خاک‌های نرم کوشک» نوشته سعید عاکف و «پایی که جا ماند» اثر سید ناصر حسینی ‌پور پرداختند.
رقیه دوست فاطمی‌ ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این نشست با قدر دانی از مدیرکل و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در برگزاری نشست یاد شده ، گفت: نشست ‌هایی که با حضور اعضای نابینا و کم‌بینای کتابخانه‌ها برگزار می‌شود همواره پرمحتوا و ارزشمند است که نشان از اهل مطالعه بودن این قشر از جامعه دارد.
همچنین سرهنگ محمد رجبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌ های آنان اظهار کرد: دفاع مقدس ملت ایران سرشار از صحنه ‌های پرشکوه ایثار و از جان گذشتگی ایثارگران است که بیان این سرافرازی‌ها می‌تواند نسل جوان جامعه اسلامی ایران را بسازد.
در پایان نشست کتاب‌خوان دفاع مقدس ویژه نابینایان و کم‌بینایان یزد، از ارائه دهندگان معرفی کتاب با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
در فاصله سالهای 1392 تا 1396، یکهزار و 300 نشست کتاب خوان با شرکت هفت هزار و 500 نفر در استان یزد برگزار شد.
7532*2047* تنظیم کننده: سعید صادقی مقدم* انتشار- عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.