سید علی پاکزاد مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملاک عمل فدراسیون فوتبال در صدور کارت بازیکنان تیم برای ادامه مسابقات فقط پرداخت بدهی گذشته تیم های فولاد و وحدت یزد است.
وی با ابراز تاسف از اینکه هنوز تاکنون برای پرداخت بدهی ها هیچ اقدامی از مسئولان گذشته تیم انجام نگرفته افزود: کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال به باشگاه ترمه دستجردی اعلام کرده تا بدهی های گذشته پرداخت نشود حتی به نفراتی که قبلا برایشان کارت صادر شده نیز اجازه بازی نمی دهد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد بیان کرد: اگر مسئولان گذشته تیم هر چه زودتر وظایف خود را انجام ندهند قطعا تنها سهمیه یزد در لیگ دسته 2 کشور از بین می رود.
پاکزاد مقدم با بیان اینکه باشگاه ترمه دستجردی همچنان به تیمداری علاقمند است و تاکنون وظایف خود را انجام داده تصریح کرد: مانع اصلی همچنان بدهی های گذشته است و از مسابقات پیش رو دیگر فدراسیون با کسی شوخی ندارد و خیلی جدی مسائل را دنبال می کند.
وی با اشاره به اینکه مسابقه بعدی تیم ترمه دستجردی یزد در هفته پنجم لیگ دسته 2 در روز چهارشنبه 12 مهرماه در نوشهر و مقابل شموشک این شهرستان خواهد بود اظهار داشت: برای انجام مسابقه کارهایی که باید توسط باشگاه صورت گیرد بعمل آمده است.
این مسئول تصریح کرد: اگر بدهی ها پرداخت نشود با عنایت به صحبت هایی که با فدراسیون صورت گرفته بدون شک تیم دستجردی اجازه بازی در برابر حریف نخواهد داشت.
پاکژاد ابراز امیدواری کرد تا دیر نشده مسئولان گذشته تیم های فوتبال فولاد و وحدت نسبت به پرداخت بدهی های خود به طلبکاران اقدام کنند تا سهمیه یزد برای همیشه همانند سایر تیم ها نابود نشود.
تیم فوتبال ترمه دستجردی یزد در حال حاضر در گروه اول لیگ دسته2 فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور بدون امتیاز در مکان یازدهم و قعر جدول رده بندی قرار دارد.
تیم فوتبال فولاد یزد ( ترمه دستجردی ) که در فصل گذشته در لیگ دسته یک کشور ناکام شد و به دسته 2 سقوط کرد در چند سال اخیر با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بود و همین امر موجب شد تا در نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ 2 در برابر حریف حاضر نشود.
در نهایت، مسوولان ورزش استان به تکاپو افتادند و پس از حرف و حدیث های زیاد در نهایت، تیم فولاد به شرکت ترمه دستجردی واگذار و قرار شد بعد از پرداخت بدهی تیم فولاد، این تیم با نام جدید یعنی ترمه دستجردی یزد در رقابت ها حاضر شود اما تاکنون این بدهی پرداخت نشده است.
بر اساس قرعه کشی ، تیم فولاد یزد در گروه اول با تیم های شاهین شهرداری بوشهر ، کارون اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، استقلال آبی (گل ابریشم) ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک مازندران ، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه شده است.
در گروه دوم این مسابقات تیم های استقلال اهواز ، شهرداری کاشان ، نفت و گاز گچساران ، هف سمنان ، شهرداری بندرعباس ، سردار بوکان ، شاهین ماهشهر (استقلال جنوب) ، شهرداری ارومیه ، کاسپین قزوین ، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر حضور دارند.
در گروه سوم نیز تیم های خیبر خرم آباد ، شهرداری همدان ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، پاس همدان ، گیتی پسند اصفهان ، کیمیا فرایند تهران ، بعثت کرمانشاه ، خوشه طلایی ساوه ، شهرداری بم و پتروکیان شوشتر ( پالایش آبادان) با هم به رقابت می پردازند.
7536 / 6197 خبرنگار: کاظم سبحان زاده* انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.