امام جمعه مهریز گفت: ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه و بین مردم کاری مهم است و ضامن عزت ، سعادت ، اقتدار و سربلندی کشور است .
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع مردم روستای گرده کوه بخش مرکزی مهریز افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان رشادت های رزمندگان اسلام و انتقال ارزش های معنوی به جوانان است.
وی ادامه داد: باید در این هفته در قالب برنامه های فرهنگی و هنری و همچنین سخنرانی ها و برپایی محافل و مجالس مختلف با همکاری نهادهای فرهنگی و تبلیغی ثمرات دفاع مقدس تبیین شود.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: انقلاب اسلامی و عظمت آن در عرصه های داخلی و خارجی مدیون جانفشانی رزمندگان پرتوان اسلام در دوران دفاع مقدس است و باید همواره خاطرات آن روزها زنده بماند.
محی الدینی تصریح کرد: نهادهای فرهنگی ، تبلیغی و آموزشی باید برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت که رمز عزت و اقتدار کشور است بیش از گذشته فعالیت های لازم را انجام دهند.
وی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب در 38 سال گذشته اشاره کرد و بر داشتن بصیرت در برابر آنها به عنوان یک وظیفه مهم دینی و انقلابی توسط آحاد مردم تاکید کرد.
روستای گرده کوه با 2 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است .

**
فرمانده انتظامی تفت گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان 2 سارق حرفه ای دستگیر و 2 میلیارد ریال دام و اموال سرقتی از مخفیگاه آنها در این شهرستان کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد بیگلری افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت دام از دامداری های تفت ، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران توانستند ردپایی از 2 سارق حرفه ای در یکی از استان های همجوار به دست آورند که به این منظور هماهنگی لازم با مقامات قضایی برای اخذ نیابت به عمل آمد.
این مسئول ضمن اشاره به عملیات ضربتی ماموران و دستگیری 2 متهم این پرونده، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 11 راس گاو خارجی، 44 راس گوسفند و مقداری اموال سرقتی کشف شد.
بیگلری با بیان اینکه سارقان برای بازجویی و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی انتقال داده شدند، گفت: مال باختگان اموال سرقتی شناسایی و اموال به آن ها تحویل داده شد.
وی بیان کرد: دامداران ضمن استفاده از مکان های امن و تجهیزات ایمنی ضدسرقت؛ حتما از نگهبان و دوربین های مداربسته برای دامداری های خود استفاده کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفر تفت در 20 کیلومتری جنوب غرب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047 * خبرنگار*کاظم سبحان زاده* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.