معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران در شبانه روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه تریلی عبوری ، 22 هزار قلم انواع لوازم یدکی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف کردند.
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی افزود: در اجرای طرح مبارزه با جابه جایی کالای قاچاق، ماموران هنگام کنترل راه های استان این خودرو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند .
وی ادامه داد: در بازرسی از تریلی یادشده محموله لوازم یدکی بدون مجوز گمرکی کشف و یک نفر متهم پس از تشکیل پرونده به دادگاه معرفی شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: متهم محموله را از جنوب کشور بارگیری کرده بود و قصد انتقال آن را به تهران داشت.

**
امام جمعه مهریز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در قبال افراد زیر پوشش خود وظایف مختلفی دارد که مهمترین آنها تامین نیازهای فرهنگی است و باید با جدیت اقدام کند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار جوانان پیروان ولایت کمیته امداد شهرستان افزود: توجه به مسائل فرهنگی افراد زیر پوشش به خصوص دانش آموزان و دانشجویان مدنظر جدی کمیته امداد قرار گیرد.
وی ادامه داد: توسط این نهاد سال های گذشته در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برای خانواده ها و مددجویان کارهای خوبی انجام شده است.
امام جمعه مهریز بیان کرد: دشمنان با فعالیت های فرهنگی خود نسل جوان را نشانه رفته اند و هم اکنون باید برای مقابله با اهداف آنها اقدام های لازم به عمل آید.
محی الدینی تصریح کرد: دانش آموزان ، دانشجویان و خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باید از فعالیت های فرهنگی مناسب برخوردار شوند.
امام جمعه مهریز گفت: باید از رهنمودهای ولایت فقیه در زمان غیبت استفاده کنیم و به سخنان ایشان جامعه عمل بپوشانیم که مهمترین آنها موضوع فرهنگی است.
محی الدینی افزود: تشکیل کمیته امداد، سنت حسنه ای است که حضرت امام(ره) آن را پایه گذاری کردند و باید با برنامه های اقتصادی ، فرهنگی و تربیتی در راستای اهداف نظام اقدام کند.
سه هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

**
فرمانده انتظامی تفت گفت: ماموران با توقیف 2 دستگاه تریلی در جاده های این شهرستان در 24 ساعت گذشته 227 راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و 920میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ فرهاد بیگلری افزود: ماموران در اجرای طرح برخورد با قاچاق دام با کنترل جاده های استان این تعداد دام را که بدون مجوز دامپزشکی حمل می شد کشف کردند و در این ارتباط سه متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تفت با بیان اینکه دام های کشف شده تحویل سازمان دامپزشکی کشور شد تاکید کرد: متهمان، گوسفندان را از استان های جنوبی بارگیری و قصد انتقال آن را به یزد داشتند که دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.
مرکز شهرستان تفت با 60 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان یزد قرار دارد.
7536*2047*خبرنگار- کاظم سبحان زاده - انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.