عبدالرضا دستا، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم کشور با حضور 65 تیم در پنج گروه 13 تیمی برگزار می شود و در این مرحله تیم ها به صورت تک بازی با یکدیگر روبه رو خواهند شد و در مجموع در 6 بازی میزبان و در 6 بازی مهمان خواهند بود.
وی ادامه داد: در پایان این مرحله ، تیم های اول و دوم مستقیما به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.
این مسئول اظهار کرد: در مرحله دوم 10 تیم صعود کننده به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در سه گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.
دستا در ادامه با اشاره به اینکه رقابت های مرحله اول از هفته دوم شهریور ماه آغاز می شود، یادآور شد: تیم سنگ آهن بافق به عنوان نماینده استان در رقابت ها در گروه پنجم قرار دارد .
وی بیان کرد: حریفان سنگ آهن بافق شامل تیم های شهیدباقری گویم ، شهید رضایی فیروز آباد و عقاب شیراز ، شهرداری منوجان ، جهاد نصر سیرجان و فولاد بردسیر از استان کرمان ، سپیدان و توسعه بانی گستر از کیش ،خلیج فارس سولقان میناب و ستارگان بستانو بندرعباس از هرمزگان ، نماینده خراسان جنوبی و شاهین زاهد اناز سیستان و بلوچستان است.
رییس هیات فوتبال استان ابراز امیدواری کرد که نماینده فوتبال استان در مسابقات بتواند با ارایه بازی های فنی شایستگی های خود را نشان دهد.
دستا گفت: هم اکنون در لیگ استان یزد 60 تیم در رده های مختلف سنی حضور دارند .
7536* 2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.