به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد میرمحمدی پنجشنبه شب در آیین افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بسیج و محلات یزد افزود: برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی نقش مهمی در گسترش ورزش در بین مردم دارد.
وی ادامه داد: همگانی کردن ورزش و ایجاد زمینه مناسب برای جذب اقشار مختلف و جوانان به رشته های مختلف ورزشی از نیازهای مهم و ضروری است که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد .
استاندار یزد با قدردانی از عوامل المپیاد ورزشی تاکید کرد: ورزش در سطح محلات باید روز به روز گسرش یابد و از کسانی که فعالانه وارد این بخش می شوند، قدردانی بعمل آید.
میرمحمدی گفت: اهمیت ورزش به حدی است که باید از همان ابتدای زندگی جدی گرفته شود و برای اجرایی شدن آن به فرهنگ سازی با همکاری تشکل ها و رسانه ها نیاز است.
وی با تاکید بر رعایت اخلاق و اصول رقابت جوانمردانه در ورزش ابراز امیدواری کرد، استان یزد در موازین دینی و فرهنگی سرآمد و الگویی برای دیگر استان ها باشد.
این المپیاد ورزشی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در استادیوم شهید نصیری و با رژه ورزشکاران از مقابل جایگاه و همراه با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و حضور خدام حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.
پنجمین المپیاد ورزشی بسیج و محلات با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد به مدت یک ماه با حضور افزون بر 6 هزار ورزشکار در 2 بخش آقایان و بانوان در مرکز استان یزد و 9 شهرستان تابعه استان در قالب 18 رشته انفرادی و هشت رشته تیمی برگزار می شود.
شناسایی استعدادها، ایجاد نشاط و رقابت سازنده، گسترش ورزش در محلات و ارتقاء ورزش استان از اهداف برگزاری این المپیاد است.
سال گذشته چهار هزار نفر در المپیاد بسیج و محلات یزد شرکت کردند.
حدود 300 هزار نفر در استان یزد در بسیج فعالیت دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 60 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.