به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله ابوالقاسم وافی روز سه شنبه در جمع روحانیون و طلاب مهریز به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: از اهداف های اصلی نظام ما توجه به مسائل فرهنگی در کنار سایر مسائل مورد نیاز کشور است.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته فعالیت های فرهنگی و دینی در بخش های مختلف در کشور انجام گرفته ادامه داد: هنوز جای کار بیشتر در حوزه فرهنگی و فرهنگ دینی وجود دارد و باید اقدام های لازم بر اساس نیازها انجام گیرد .
نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری به نقش حوزه های علمیه و روحانیون در پیگیری مطالبات نظام اسلامی اشاره کرد و تصریح نمود: تقویت حوزه های علمیه و حضور فعال روحانیون در عرصه های مختلف یک امر ضروری است.
وافی به نقش امامت و ولایت در انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان به برکت ولایتمداری مردم و وحدت کلمه اشاره کرد و اظهار داشت: تمسک به دین و ارزش های ولایی موجب عظمت کشور و نظام و تداوم شکست استکبار جهانی است .
وی گفت: دشمنان به رغم شکست های مختلفی که در 38 سال گذشته متحمل شده اند همچنان به دشمنی های خود ادامه می دهند و باید ملت و جوانان با هوشیاری در خط ولایت و نظام حرکت کنند.
مهریز دارای حدود 100 روحانی و دو حوزه عملیه است.
مرکز مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.