محمد رضا خطیب شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در سال های اخیر در سطح کشور شاهد گسترش مدارس فوتبال هستیم به فعالیت آنها اشاره کرد و افزود: آکادمی ملی فوتبال عنایت و نظارت خوبی این مدارس دارد.
وی ادامه دارد: گسترش مدارس فوتبال با حضور مربیان مجرب و با ارائه آموزش های دقیق و به روز باید همچنان در قالب مقررات و نظارت عالیه فدراسیون روز به روز در کشور ارتقا یابد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران تصریح کرد: شناسایی استعدادها در مدارس فوتبال از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مربیان کارآزموده برای تعالی آنها همت مضاعف بکار گیرند.
خطیب گفت:فعالیت های مدارس فوتبال باید منظم و مستمر و در قالب یک برنامه مشخص از ابتدا تا انتهای پیش بینی شود که رسیدن به موفقیت در گرو برنامه ریزی است.
مدرس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در سال های اخیر در استان یزد برای گسترش مدارس فوتبال کارهای خوبی توسط هیات فوتبال انجام گرفته ولی هنوز جای کار بیشتر وجود دارد.
خطیب گفت: فعالیت مدارس فوتبال نه تنها در فصل تابستان و تعطیلی مدارس که باید در طول سال بر اساس مقررات فدراسیون و آموزش های دقیق و مربیان مجرب صورت گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد تا فعالیت های مدارس فوتبال استان یزد بصورت همسو و همراه با هماهنگی کامل زیر نظر فدراسیون و در راستای کمک به توسعه این رشته در آینده باشد.
هم اکنون 12 مدرسه فوتبال در سطح استان یزد فعالیت دارند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.