به گزارش ایرنا این کنگره، شهریور امسال در سه محور اصلی شامل زندگی و شخصیت، اندیشه های قرآنی و حدیثی و اندیشه های دینی و اجتماعی مرحوم حاج شیخ و 15 موضوع زیرمجموعه محورهای اصلی برگزار می شود.
بر اساس اعلام روز شنبه دبیرخانه این کنگره، محورهای فراخوان مقاله زیرمجموعه محورهای اصلی شامل 'سیره علمی و عملی'، 'حاج شیخ در نگاه بزرگان، اساتید و صاحب نظران'، اساتید حاج شیخ و تاثیر اساتید بر ایشان، حاج شیخ و خودسازی و تهذیب، حاج شیخ و عشق به نماز و اقامه جماعت، حاج شیخ و زهد و پارسایی و ساده زیستی، اخلاص در سیره عملی حاج شیخ، حاج شیخ رسیدگی و اهتمام به امور مردم و مناطق محروم، حاج شیخ و تکلیف مداری و حاج شیخ و عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت است.
دیدگاه قرآنی، تفسیری و حدیثی حاج شیخ و مستندات قرآنی، حدیثی در تبلیغ و منبر حاج شیخ، تاثیر اندیشه های دینی و اجتماعی حاج شیخ بر مردم، تاثیر الگوی عملی حاج شیخ بر مردم و سیره تبلیغی حاج شیخ از دیگر محورهای فرخوان مقاله به این کنگره اعلام شده است.
از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی برای ارایه مقاله به کنگره بزرگداشت زنده یاد حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی دعوت به عمل آمده است. حداقل تعداد صفحات هرمقاله 15 و حداکثر 30 صفحه A4 است.
علاقه مندان می توانند مقاله های خود را تا پایان تیرماه از طریق وب سایت www.hajsheykhgholamreza.ir به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
آیت الله غلامرضا فقیه خراسانی عالم و مرجع علمی و دینی سال 1257 در مشهد متولد شد و یازدهم تیر 1338 در سن 81 سالگی در یزد چشم از جهان فروبست.
7532 / 6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.