به گزارش ایرنا هادی مقیمی سه شنبه شب در نشست مشترک اعضای شوراهای چهارم و پنجم شهر اردکان افزود : یکی از انتخابات که از همه مهمتر می باشد و با زندگی مردم سر و کار دارد انتخابات شورای شهر و روستاهاست.
وی اضافه کرد: آنچه که از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری می ماند رفتار خوب با مردم و اقداماتی که در راستای خدمت به توسعه شهر و کشور است می باشد .
فرماندار اردکان از همه مردم و دوستانی که در دوره چهارم شورای شهر فعالیت کرده اند تقدیر و تشکر کرد و گفت :هر مدیری که کار می کند نقص در کارش دارد و هیچ کسی بدون اشتباه نیست،نظرات و نقدهای اصحاب رسانه ، مطبوعات و صاحب نظران به بهبود روند کمک می کند .
مقیمی بابیان اینکه لازم است اعضای شورای اسلامی دوره پنجم از تجربیات دیگر اعضای سابق شورای شهر استفاده نمایند تصریح کرد : اقدامات خوبی در دوره قبل از جمله مرمت بافت تاریخی که شناسنامه هویت یک شهر را مشخص می کند و باعث حفظ ان شده صورت گرفته قابل تقدیر است و نقدهایی هم می باشد که در بعضی از پروژه ها می باید با برنامه ریزی بهتری انجام میگرفت و منسجم تر عمل می شد.
فرماندار اردکان تصریح کرد :کمیسیون اجتماعی باید با توجه به منابعی که دارد و با هماهنگی دستگاههای ذیربط فرهنگی و اجتماعی در دولت برنامه ریزی لازم را انجام بدهد و فعالیت بیشتری صورت بگیرد ،نباید فقط کارشان عمرانی باشد ، باید بتوانیم یک مهندسی فرهنگی و اجتماعی برای شهر داشته باشیم و کار ماندگاری صورت بگیرد. .
وی مهمترین چالش پیش روی شورای پنجم را کاهش درآمدهای ناشی از ارزش افزوده در مسیر اجرای قانون برنامه ششم توسعه عنوان نمودو گفت: اعضای شورای پنجم باید درراستای ایجاد راه های کسب درآمدجدید و همچنین مدیریت هزینه های آتی شهرداری تلاش وبرنامه ریزی کنند.
مقیمی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن مهندسی فرهنگی این مهم را از مهمترین وظایف شهرداری عنوان و خاطر نشان ساخت با تقویت برنامه های فرهنگی و آموزش شهروندی درکنار پروژه های عمران شهری نگرانی در خصوص حضور افراد مهاجر و ساکنین جدید اردکان مرتفع خواهد شد واین موضوع باید در عملکرد شهرداری جدی گرفته شود.
مقیمی اظهار کرد : وقتی از اردکان نظریه بین المللی گفتگوی تمدن ها در جهان شهره می شود ، نباید اجازه داد فرهنگ ما تحت تاثیر قرار بگیرد.
مقیمی افزود : بحث آلایندگی خط قرمز ماست ، حفظ محیط زیست و هوای سالم حق مردم است.
در این نشست فرماندار اردکان از شهردار و اعضای شورای شهر در دوره چهارم با دادن لوح تقدیر و تشکر کرد.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.