فرجام فاضلی روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی جشن گلریزان شهرستان که با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تشکیل شد افزود: همه ما وظیفه ملی و دینی داریم در حد توان به همنوعان خود یاری برسانیم و زمینه آزادی زندانیان نیازمند را فراهم نماییم .
وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران که همواره در ماه صیام بیش از سایر ماه های سال، در خدمت و یاری رساندن به نیازمندان می کوشند توجه و کمک به زندانیان وخانواده های نیازمند آنان را مد نظر داشته باشند که می تواند گامی در جهت رفع آسیب های اجتماعی باشد.
وی با بیان اینکه آنچه انسان به آن توجه می کند علت مادی و آنچه که خداوند متعال به آن توجه دارد علت معنوی است گفت: یکی از علتهای معنوی در جامعه کمک به نیازمندان است.
جشن گلریزان 20 خرداد ماه با حضور خیرین در شهرستان برگزار خواهد شد.
خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ خبرنگار: شهلا حیدری
irnayazdd@
***
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با بیان اینکه ولایت فقیه در کنار وصیت نامه امام(ره) یادگار دیگر امام است گفت: پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه به فرموده خود امام(ره) عامل مصونیت انقلاب و کشور است.
به گزارش ایرنا؛ سرهنگ پاسدار آزادی نژاد شامگاه سه شنبه در همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاهها با اشاره به جایگاه روحانیت در مساجد گفت: روحانیت باید به‌عنوان محور در مساجد حضورداشته باشند.
وی افزود: فرماندهان پایگاه ها و هیئت امنای مساجد به‌عنوان یار و یاور در این زمینه با روحانی مساجد همکاری نمایند.
وی همچنین پیرامون تشکیل بسیج گفت: بسیج از مساجد بنا گشته و زمانی حرکت بسیج مثمر ثمر است که در مسیر اصلی و ابتدایی خود که همان حضور در مساجد و حرکت در راه خدا می باشد حرکت کند.
وی ادامه داد: برای همین موضوع است که باید بین مسجد و پایگاه های بسیج ارتباط بسیار نزدیکی وجود داشته باشد تا به این وسیله بتوانیم دستورات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل پوشانده تا در جنگ نرم مد نظر ایشان به پیروزی برسیم.
وی اظهار داشت: اگر ما امروز در نظام جمهوری اسلامی معتقد به جهانی بودن اندیشه های حضرت امام(ره) هستیم در وهله اول خود باید به آن معتقد و پایبند باشیم و با یک ندای واحد اندیشه های امام را به جهان معرفی نماییم.
خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.