به گزارش ایرنا، سیدحمید کلانتری شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد جامع بخش زارچ از توابع شهرستان یزد افزود: دولت یازدهم در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که اقتصاد کشور به شدت آسیب دیده و نرخ رشد اقتصاد به منهای 6 درصد رسیده بود.
وی ادامه داد: با تلاش های دولت یازدهم نرخ رشد اقتصاد به رشد مثبت هشت درصد رسید و نرخ تورم که با افزایش سال به سال به 40 درصد رسیده بود، با کنترل قیمت ارز، سکه، ثبات اقتصاد و سرمایه گذاری به زیر 10 درصد رسید.
وی با یادآوری افزایش 20 میلیون تنی تولیدات کشاورزی در دولت یازدهم اضافه کرد: ایران در حالی در دولت یازدهم به خودکفایی در تولید گندم رسید و صادرکننده این محصول شد که در دولت سابق 6 میلیون تن گندم وارد کشور می شد.
معاون وزیر تعاون ادامه داد: دوره ریاست جمهوری روحانی با همه دشواری هایی که از گذشته برجا مانده بود آغاز شد و موضوع هسته ای به عنوان بزرگترین چالش کشور با قدرت های جهانی با درایت رئیس جمهوری، هدایت رهبر معظم انقلاب و بهره گیری از نیروهای توانمندی از جمله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه حل و فصل شد.
کلانتری با بیان اینکه دولت یازدهم توان جذب مدیران توانمند، متخصص، باتجربه و کاردان را داشته است، افزود: در این دولت برای نخستین بار نرخ صادرات کشورمان مثبت شد و به مرحله خیز اقتصادی رسیدیم.
استاندار اسبق یزد با یادآوری سابقه رئیس دولت یازدهم اظهار کرد: روحانی جزو قدیمی ترین یاران امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و در همه صحنه های انقلاب حضور داشته است.
کلانتری افزود: روحانی نخستین فردی بود که پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی لقب امام را برای رهبر کبیر انقلاب به کار برد و پس از پیروزی انقلاب نیز با چهار دوره حضور در مجلس شورای اسلامی با مسائل مختلف کشور آشنایی پیدا کرد.
وی ادامه داد: فعالیت چندین ساله به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، جانشینی زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی فرمانده جنگ در دروان دفاع مقدس و هشت سال ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر سابقه های حجت الاسلام روحانی است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7532/ 6014/1860
خبرنگار: سعید صادقی مقدم ** انتشار: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.