به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری امام جمعه یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار جمعی از مدیران سازمان هلال احمر کشور با اشاره به اینکه بسیاری از حوادث قابل پیشگیری است افزود: حوادثی مانند سیل را می‌توان با تقویت زیر ساخت ها کاهش داد.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در خصوص پیشگیری از خسارت های ناشی از حوادث طبیعی اقدام کند و با ارائه پیشنهادهای دقیق به دولت نسبت به اجرایی شدن آنها به عنوان نیاز کشور اقدام کند.
امام جمعه یزد به بروز برخی حوادث در سال های اخیر در کشور اشاره کرد و تصریح نمود: اگر ضمن تقویت زیر ساخت های شهری در خصوص پیشگیری اقدام های لازم انجام گرفته بود کمتر شاهد خسارت های زیاد بودیم.
امام جمعه یزد ادامه داد: جمعیت هلال احمر باید برای تحقق امنیت جانی عموم مردم نسبت به برنامه ریزی و ارتقای سطح ایمنی و آمادگی در برابر حوادث در کشور تیم های تخصصی داشته باشد.
ناصری همچنین به اهمیت رعایت استانداردها در مسائل مختلف اشاره کرد و گفت: از مسائلی که باید هلال احمر و سایر دستگاه های مختلف به آن عنایت خاص داشته باشند رعایت استاندارد است .
وی به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و لزوم برنامه‌ریزی درست همراه با عمل اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید از تمام ظرفیت های داخلی کشور بهره گرفت.
حوادث طبیعی مانند طوفان، همه ساله خساراتی به مناطق مختلف استان یزد وارد می کند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.