سید نبی رسولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات بانشاط و سالم مهیا و فراهم است اظهارکرد: بستر لازم برای حضور حداکثری درانتخابات در کمال امنیت و آرامش مهیا شده است.
وی بابیان اینکه مردم این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری در روز 29 اردیبهشت ماه آمادگی کامل دارند افزود: نظام ما مبتنی بر جمهوریت و اصل دموکراسی است و نشانه بارز آن انتخابات و مشارکت مردم در آن است.
نماینده عالی دولت باتاکید براینکه مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات و صیانت از رأی مردم حق الناس است تصریح کرد: صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین وظیفه ذاتی واصلی عوامل اجرایی در فرایند برگزاری دو انتخابات پیش روست.
فرماندار ابرکوه بابیان اینکه انتخابات حماسه سیاسی و مظهر آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: مردم باحضور حداکثری خود درانتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.
وی بابیان اینکه 31 هزار نفر در شهرستان ابرکوه واجد شرایط رای دادن هستندافزود: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد 105 شعبه اخذ رای ثابت و سیار درحوزه انتخابیه این شهرستان درنظر گرفته شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.