به گزارش شنبه روابط عمومی فرمانداری یزد مصطفی سالاری در جمع روسای هیأت های ورزشی بخش زارچ افزود: توسعه ورزش یکی از راهکارهای افزایش نشاط، سلامتی و پویایی جامعه است که برای تأمین منابع مالی آن نیاز است از ظرفیت خیرین وبخش خصوصی استفاده شود.
فرماندار یزد با بیان اینکه در برنامه پنج ساله ششم توسعه به امر ورزش تأکید شده است اظهار داشت: در این برنامه و قانون بودجه سال 96 امتیازهای ویژه ای را برای صاحبان صنایعی که در امر ورزش مشارکت دارند در نظر گرفته شده که این می تواند در جهت توسعه ورزش مهم باشد.
وی اضافه کرد: باید در سطح ادارات و نهادها نیز شرایطی را فراهم کنیم تا کارکنان و کارمندان نیز به این مهم توجه لازم را داشته باشند.
فرماندار یزد با اشاره به اینکه تامین سلامتی و نشاط جامعه در گرو گسترش ورزش در بین آحاد مردم و جوانان است خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم هر چه هزینه در امر ورزش افزایش یابد قطعا هزینه های درمان و بسیاری از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.
سالاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همان گونه که ورزشکاران در میادین ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می کنند این بار از آنان انتظار می رود که ضمن مشارکت در انتخابات مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.
فرماندار یزد حضور جامعه ورزشی را در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دهنده احساس مسئولیت آنها نسبت به کشور عنوان کرد و افزود: قطعا ورزشکاران نیز همگام با سایر آحاد مردم با هر گرایش و تفکری با توجه به اهمیت انتخابات در توسعه کشور و همچنین حفظ اقتدار نظام اسلامی روز بیست و نهم اردیبهشت ماه حضوری به یاد ماندنی در پای صندوقهای رای خواهند داشت.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراها 29 اردیبهشت برگزار می شود.
7537 / 6197خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.