هادی مقیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شورا اصلی بر مبنای همدلی، مشارکت و عقلانیت برای اداره امور و تحقق برنامه‌هایی است که منافع عموم جامعه را به همراه داشته و زمینه‌ساز پیشرفت و تقویت همبستگی اجتماعی در مسیر کارآمدی و سرآمدی است.
مقیمی گفت:در الگوی حکومتی امام علی (ع) جایگاه مردم و پاس‌داشت حقوق فردی و اجتماعی آنان از سوی حاکمیت اسلامی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد توجه است و در نگاه ایشان، این عامه مردم هستند که می‌توانند در شرایط سخت و ناگوار، نقطه اتکای حکومت باشند.
وی تاکید کرد: ضمن خداقوت و سپاس، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به اعضای محترم و تلاشگران شوراهای شهر و روستا تبریک می گویم و امیدوارم مردم آگاه و وظیفه‌شناس استان یزد با مشارکت در انتخابات پیش رو زمینه حضور افرادی وظیفه‌شناس، دانش‌محور، با کفایت و درایت را برای ارتقا و حل مشکلات شهر و روستا و نیل به جامعه مردم‌مدار فراهم سازند.
مقیمی گفت: از خداوندمنان در سالی که توسط مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گرفته است، توفیق خدمت‌رسانی وسیع، اهتمام به پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی شهر و روستاهای استان یزد به ویژه توسعه رفاه و آبادانی در شهرستان اردکان را مسئلت دارم.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/6197 خبرنگار:مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.