به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد فرشباف ماهریان عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با تاکید بر برنامه ریزی برای برخورد با پدیده قاچاق کالا افزود: زمانی تولید در جامعه اسلامی ما موثر و دارای خروجی شایسته است که توام با نوآوری، کیفیت مناسب و توزیع مناسب باشد.
وی ادامه داد: مبارزه با پدیده قاچاق به همکاری همگانی نیاز دارد و ریشه کنی این پدیده توسط یک دستگاه به تنهایی امکان پذیر نیست.
فرشباف ماهریان یادآور شد: حمایت جدی از تولید همراه با مبارزه عملی با قاچاق زمینه ساز توسعه پایدار کشور است.
مدیرکل بازرسی استان یزد نیز در این آیین گفت: پست و مقام یک نعمت و فرصت برای خدمتگزاری به مردم است که باید مسئولان اجرایی قدر آن را بدانند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اکبر طالبی افزود: متولیان هر پست‌ و مقام باید به خوبی نشان دهند که شایستگی این جایگاهی را دارند و از فرصتی که برایشان پیش آمده نهایت استفاده را برای رضای حضرت حق و مردم ببرند.
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد با حضور معاون توسعه سازمان تعزیرات حکومتی و مسئولان اجرایی برگزار و در این آیین با قدردانی از خدمات سیدغریب بیژن‌نیا مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی استان یزد، غلامرضا سالاری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.
جواد فرشباف معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی در سفر به یزد ضمن دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز شرکت کرد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.