به گزارش عصر روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در این نشست افزود: استان با واقعیت‌هایی در حوزه سرمایه‎گذاری روبه‌رو است که نمی‌شود از آن‌ها به‌آسانی گذشت.
وی ادامه داد: سرمایه‌گذارانی بوده‌اند که پول مردم را گرفته و هیچ اقدام کارسازی انجام نداده و پس از گذشت چندین سال هنوز هیچ پولی به مردم پس نداده‌اند.
استاندار یزد گفت: درحالی‌که ما به هیچ فردی نگفته‌ایم پول خود را در اختیار سرمایه‌گذاران سودجو قرار دهند، اکنون باید پاسخ‌گوی مردمی باشیم که سرمایۀ آنها بازنگشته است.
میرمحمدی گفت: هیچ فردی راضی نیست پول مردم در اختیار افرادی قرار گیرد که تضمینی برای بازگشت پول نداشته باشند ، ازاین ‌رو استان در حوزۀ سرمایه‌گذاری به سراغ اموری نمی‌رود که ازنظر زیربنایی مشکل‌دار باشند.
استاندار یزد با بیان اینکه سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری تعریف دارد اظهارداشت: سرمایه‌گذار فردی است که با خود پول به همراه داشته باشد و نه اینکه از پول مردم استفاده و به‌گونه‌ای عمل کند که بازگشت آن پول با شبهه مواجه شود.
میرمحمدی تصریح کرد: استان از واحدهایی که صدور مجوزشان از ابتدا اشتباه بوده، حمایت نمی‌کند، زیرا معتقدیم پول بانک‌ها پول مردم است و نباید آن را در اموری که از پایه نادرست است هدر داد.
استاندار یزد پس از شنیدن مشکلات سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در پنج شهرستان مهریز، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد، با تأکید بر اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بدون توجه به آمایش سرزمین نباشد گفت: معتقدیم حتی سه مورد سرمایه‌گذاری درست و اصولی بهتر از یک‌صد سرمایه‌گذاری نادرست است.
میرمحمدی افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری که زیرساخت‌ها را به‌طور کامل داراست به استان معرفی شوند و استان نیز با همۀ توان موانع آن‌ها را پیگیری می‌کند.
وی در خصوص مسائلی اعم از مشکل آب، جابه‌جایی دامداری‌ها، حمل‌ونقل و امکان‌سنجی طرح‌ها، ضمن یادداشت مسائل و توضیح دربارۀ آن‌ها از سرمایه‌گذاران خواست پیشنهادها و طرح‌های خود را نیز ارائه دهند.
نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، بهاباد، بافق و مهریز با حضور نمایندۀ مردم این پنج شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران و سرمایه‌گذاران پنج شهرستان استان برگزار شد.
حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد، خاتم و ابرکوه است با افزون بر 200 هزار نفر جمعیت که دارای افزون بر 500 واحد صنعتی و تولیدی فعال است .
7536/ 5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.