به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سیدابوالفضل موسوی بیوکی امشب در نشست انعقاد تفاهم‌نامه برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) یزد که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تالار اندیشه استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته برنامه ششم توسعه تصویب شد و از ابتدای امسال این برنامه آغاز شده است.

وی به بودجه امسال دولت اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون دولت و مجلس دارای برنامه هستند و می‌دانند که باید طبق برنامه حرکت کنند و مدیران هم می‌دانند که باید به این صورت اقدام شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم علاقه دارند که نتیجه تلاش دولت را بیش از آن چیزی که بیان شده بدانند و باید این نتایج را در حقیقت بیشتر لمس کنند.

موسوی بیوکی با بیان اینکه اگر انتخابات دو قطبی شود فشار به دولت افزایش پیدا می‌کند، گفت: از دولت انتظار می‌رود که از کسانی که سرمایه و عمر خود را برای پیشرفت کشور می‌گذارند حمایت بیشتری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت اقتصادی کشور به وسیله بخش خصوصی محقق می‌شود، گفت: استان یزد این ظرفیت را دارد که با همکاری بخش خصوصی و دولتی زمینه افزایش تولید و اشتغال در جامعه را فراهم کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و علما پشتوانه حرکت مسئولان هستند، گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که استان یزد در زمینه تولید و اشتغال در کشور نمونه باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607797
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.