سرهنگ محمد رضا مزیدی عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نوروزی پلیس راه از 26 اسفندماه 1395 تا پایان روز سیزده نوروز امسال اجرا شد که شاهد کاهش 13 درصدی مجرومان تصادفات درون شهری بوده ایم.
وی ادامه داد: در این مدت آمار متوفیات تصادفات حوادث برون شهری استان 50 درصد و آمار مجروحان آن نیز تا 2 درصد کاهش نشان می دهد که همگی بخاطر رعایت مقررات توسط رانندگان است.
این مسئول گفت: بر اساس آمار موجود در مجموع تصادفات درون شهری و برون شهری در قالب طرح نوروزی پلیس راه در سالجاری شاهد کاهش 67 درصدی متوفیات و 9 درصدی مجروحان هستیم.
مزیدی افزود: همکاری مردم و مسافران نوروزی در طول برگزاری دوره نوروزی پلیس راه و همچنین فرهنگ سازی و آموزش نقش مهمی در موفقیت ها و کاهش حوادث داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در کاهش حوادث و تحقق وظایف پلیس بر تداوم آنها در سالجاری با همکاری بخش های مختلف و مردم تاکید کرد.
در سال 1395 در مجموع بخاطر اجرای طرح های مختلف توسط پلیس استان یزد در مجموع آمار متوفیات و مجروحان حوادث راهنمایی و رانندگی افزون بر 20 درصد کاهش یافته بود.
استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور همواره حجم رفت و آمدها در طول سال و بخصوص فصل بهار افزایش نشان می دهد.
7536/ 5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی*
irnaazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.