به گزارش ایرنا ، سید ابوالفضل موسوی بیوکی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد به همراه مشاور رسانه ای و رئیس دفتر خود گفت: هر استانی ویژگی های خاص خودش را دارد و استان یزد با توجه به روحیه کار و تلاش و کم تحرکی نیازمند تقویت حوزه های ورزشی است.
وی افزود: اگر بخواهیم روحیه نشاط اجتماعی در استان یزد تقویت شود باید مجموعه از فعالیت ها را در قالب یک برنامه مدون تهیه کنیم تا بتوانیم به مرور شاهد ایجاد تحرک در جامعه باشیم از این چند وظیفه را تعریف کردیم.
نماینده یزد و اشکذر اضافه کرد: در مرحله اول توجه به ورزش و بویژه فوتبال را دنبال کردیم چون پرتحرک پذیرترین و محرک سازترین ورزش با پشتوانه قشر جوان کشور و استان است .
موسوی تصریح کرد: در مرحله دوم تلاش کردیم تا مدیریت فوتبال در دست فوتبالی ها قرار گیرد از این رو هیات مدیره جدید تیم وحدت یزد نیز همگی از بدنه فوتبال هستند.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال یزد تاکنون تک اسپانسری بوده است ، افزود: در مرحله سوم ایجاد درآمد پایدار برای فوتبال دنبال شد و در این خصوص چند ابتکار ارائه کردیم که مهمترین آن تاسیس باشگاه یا موسسه فرهنگی ورزشی با عنوان وحدت یزد بود که اجرا شد تا بخشی از بودجه آن به صورت عمومی و با همراهی مردم تامین شود.
وی تاکید کرد: باید با همراهی مردم و تعریف چند رشته ورزشی در این باشگاه زمینه رشد رشته های دارای ظرفیت و تحرک ساز استان همچون فوتبال ، سوارکاری ، فوتبال ساحلی ، شمشیربازی ،دوچرخه سواری و والیبال را تقویت کنیم.
نماینده یزد در عین حال ارائه برنامه جامع در این بخش را ضروری عنوان کرد و گفت: از امسال فعالیت های ورزشی را در قالب برنامه دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم استعدادیابی و ظرفیت سازی را در رشته های مختلف و نیز سنین مختلف با توجه به توانایی هر رشته با نگاه به جنسیت زن و مرد تقویت کنیم.
مهندس موسوی بیوکی امروز در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد در نشستی صمیمی به سئوالات خبرنگاران ایرنا پاسخ داد.
1968/6197خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.