به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز یکشنبه در جریان سرکشی به خانواده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) این شهرستان طی مذاکره تلفنی با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) پیرامون نحوه اجرای طرح سهیم شدن مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در کارخانجات صنعتی تبادل نظر کرد.
وی با بیان اینکه 800 خانواده از جمعیت حدود 100 هزار نفری شهرستان اردکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) قرار دارد گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا شاهد روزی باشیم که در نظام جمهوری اسلامی هیچ خانواده ای، نیازمند معیشت خود نباشد.
تابش تصریح کرد: از مدتها پیش طرحی را پیشنهاد دادم تا خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) با ساز و کاری مشخص در کارخانجات صنعتی شهرستان سهیم شوند تا بتوانند پس از مدتی، مستقل و توانمند شوند.
وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون این طرح اجرایی نشده است خطاب به رئیس کمیته امداد کشور افزود: امیدوارم با عنایت شما، این کار مهم، به صورت پایلوت کشوری در شهرستان اردکان اجرایی گردد.
رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) نیز با قدردانی از توجه و حضور نماینده اردکان در جمع خانواده مددجویان این نهاد، بر حمایت100درصدی از اجرای پیشنهاد ارائه شده تاکید کرد.
پرویز فتاح همچنین خواستار ارائه این طرح شد تا با همراهی مسئولان استان یزد، هر چه زودتر به مرحله اجرا درآید و درخصوص جلوگیری از قطع کمک هزینه معیشت مددجویان اردکانی قول مساعد داد.
در گزارش دیگری آمده است که نماینده مردم اردکان در ایام عید نوروز از کمپ های هلال احمر این شهرستان بازدید کرد و طی مذاکره تلفنی با سید امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، حل برخی از مشکلات این جمعیت در استان و اردکان را خواستار شد.
محمدرضا تابش در این مذاکره تلفنی با بیان اینکه طبق روال مرسوم، در عید نوروز با خدمات دهندگان سفرهای نوروزی دیدار می کند اظهار داشت: امیدوارم تلاش مجموعه دست اندرکاران در تعطیلات عید منجر به کاهش اتفاقات تلخ در جاده ها و افزایش رفاه و ایمنی مردم شود.
رئیس مجمع نمایندگان یزد ضمن تقدیر از پیگیری و زحمات مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز با 16 پایگاه ثابت و استقرار 6 پایگاه سیار و 25 ایستگاه جوانان تمام تلاش خود را در جهت ایجاد سفری امن و پرنشاط برای مسافران محور شمال به جنوب کشور انجام داده است.
وی همچنین با تشریح موقعیت اردکان از جمله وجود شریانهای مواصلاتی کشور در این شهرستان و وسعت و پراکندگی آن، خواستار تکمیل برخی تجهیزات امدادی و تامین خودروی مناسب نجات جاده ای شد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز با تبریک سال جدید و قدردانی از نماینده مردم اردکان گفت: همه ارگان ها در این ایام تلاش می کنند تا مردم کمترین دغدغه را در طول سفر داشته باشند و اعضای جمعیت هلال احمر نیز تعطیلات خود را فدای آرامش و آسایش مردم می کنند.
سید امیرمحسن ضیایی گفت: جمعیت هلال احمر نیز در این راستا 50 درصد به تعداد پایگاه های خود در ایام عید نوروز افزوده و همه امکانات خود را برای خدمت به مسافرین بکار گرفته است.
وی با قدردانی از عنایت دولت و مجلس برای تقویت اعتبارات این نهاد، نسبت به تامین برخی از تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر اردکان قول مساعد داد.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 5054خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.