سعیدرضا پهلوانپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مردادماه امسال به منظور ارتقای عملیات اورژانس پیش بیمارستانی ، قرارداد امداد هوایی در استان بین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور منعقد شد .
وی با بیان اینکه در اوایل دی ماه یک فروند بالگرد bell 205 در اختیار اورژانس 115 استان قرار گرفت ادامه داد : معمولا اورژانس های هوایی از نزدیکترین محلی که امکان سوار شدن مصدوم می باشد اقدام به جابجایی می کنند .
این مسئول گفت: با توجه به انجام اولین عملیات اورژانس هوایی و با توجه به موقعیت جغرافیایی خوب بیمارستان مهریز و همچنین نزدیکی به جاده سنتو این شهرستان برای انجام این عملیات انتخاب شد .
پهلوانپور ضمن تشکر از همکاری بیمارستان مهریز برای انتقال این مصدوم اظهار داشت: مصدوم تصادفی که بر اثر تصادف دچار آسیب در ناحیه ستون فقرات شده بود در کوتاهترین زمان به مرکز استان انتقال یافت .
با توجه به اینکه در یزد جاده‌های ارتباطی بسیاری وجود دارد و آمار تصادف در این جاده‌ها بالا است نیاز به اورژانس هوایی به شدت احساس می شد که خوشبختانه این امر با پیگیری مسئولان محقق گردید.
شهرستان مهریز در فاصله 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7541/6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.