برای نخستین بار پویش « نذر سیب » با همکاری شهروندان و تشکل های مردمی به منظور تهیه این میوه و تبدیل آن به آب میوه و توزیع بین کادر درمان و افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز راه اندازی شد.

به گفته دبیر این پویش این فعالیت فرهنگی و اجتماعی در راستای کمک به فعالان بخش درمان و بیماران توسط هیات روضه‌الشهدا (ع) و گروه جهادی مردمی پیامبراعظم (ص) مهریز طراحی و آغاز شده است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، جواد علیان ادامه داد: در این خصوص کارگاه آب میوه‌گیری و توزیع آب‌میوه ویژه کادر درمان و بیماران کووید -۱۹  راه‌اندازی شده که بلافاصله بعد از تهیه آب میوه تحویل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) می‌شود.

دبیر پویش نذر سیب مهریز خاطرنشان کرد: عموم شهروندان و خیران کمک‌های خود را برای مشارکت در پویش به شماره کارت ۵٠۴١٧٢١١١١۶۶٨۶۴٧ بانک رسالت به نام هیات روضة‌الشهداء واریز کنند.

به گفته علیان ، شمار تلفن ٠٩١٣٨۵٨۴٩٠١ به صورت شبانه‌روز پاسخگوی سووال مردم و خیران برای همکاری در اجرای هرچه بهتر این پویش است که در شرایط کرونایی بسیار ضروری است .

سطح اراضی کشاورزی مهریز ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است که ۱۰ هزار هکتار آن را باغ‌ها تشکیل می‌دهد و مرکز این شهرستان ۵۰ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.