۷۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی در سطح روستاها به دهیاری‌ها پرداخت شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد گفت: ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی در سطح روستاها به دهیاری‌ها پرداخت شد.

به گزارش جماران، محمود زارع در حاشیه نشست دهیاران مهریز با اشاره به پرداخت 75 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصادی روستاهای استان یزد، گفت: این تسهیلات در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی و کمک به تولید و اشتغال پرداخت شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون برای اجرای سایر طرح‌های مورد نیاز تولیدی و اقتصادی در روستاهای ۱۰ شهرستان استان ۲۶۰ میلیارد ریال دیگر در حال توزیع است .

این مسوول اظهار کرد: کمک به دهیاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال جوانان روستایی جزو برنامه‌های مهم  و محوری است که پیگیری می‌شود.

زارع خاطر نشان کرد: توجه به مناطق محروم و انجام امور عمرانی و فرهنگی به خصوص در سال جهش تولید جزو ماموریت‌هایی است که صورت می‌گیرد.

نشست دهیاران مهریز با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی شرستان با هدف بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های پیش روی برگزار شد.

فرماندار مهریز به اهمیت نقش دهیاران در کنار اعضای شوراهای اسلامی روستایی در خدمت به مردم و پیگیری طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: همکاری مردم، همراهی مسوولان و پیگیری دهیاران نقش مهمی در ارتقای خدمات به مردم در روستاها دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.