همزمان با لیالی قدر از شب های قدر، نوای مغفرت خواهی و استغفار مردم مومن ابرکوه ، با رعایت مسایل بهداشتی وفاصله گذاری در اگثر مسجد این شهرستان حضور یافتند و با به سر گذاشتن قرآن و الغوث الغوث به امید استغفار و بخشش گناهان و دریافت آمرزش نجوا کردند.

لیالی قدر فرصتی است تا بیشتر از همیشه در وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا قدر همدیگر را بدانیم.

معنی هزار شب عبادت در پیشگاه خداوند متعال مربوط به این شب ها است که قرآن این کتاب آسمانی برای راهنمای بشریت نازل و  یکی از سوره های قرآن به نام قدر نازل شد.

امروز تمام  مسلمانان جهان باید برای بزرگی این شب ها که برابر است با هزار شب با عبادت خالصانه ، با تمام وجود با همدیگر اخلاص داشته باشیم و خالصانه برای بهبود تمام بیماران به ویژه بیماران ویروس نامنحوس کرونا دعا کنیم .

خداوند متعال در شب های قدر با استقبال از بندگان خود درب های رحمت را باز کرده تا از مقام ومنزلت شب های قدر که آن خدای متعال بر روی آن صحه گذاشته بهره ببریم .

همیشه انسان امید به خداوند متعال داشته و دارند و امیدواریم به همان خدای یکتا در این شب های پیش روی قدر با دعا در پیشگاه آن خدای یکتا و با شکست بیماری نامنحوس کرونا ، بار دیگر همدیگر را درک کنیم و در مشکلات و رفع هم غم ها همدلی و مودت را فراموش نکنیم .

شهرستان ابرکوه دارای ۸۷ مسجد که ۳۰ باب آن تاریخی که ۱۷ مورد آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و قدیمی ترین آنها مسجد جامع و همچنین مسجد بیرون منزلگاه علی بن موسی الرضا (ع) که در ۱۷ آبان ماه سال ۱۹۵ هجری شمسی برابر با هشتم ربیع الاخر سال ۲۰۱ هجری قمری بنا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.