به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی در بازدید از مراکز نیکوکاری خیران اصناف کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: یکی از حرکت‌های خوبی که توسط صنعتگران استان در شرایط بحران کرونا انجام شد، راه اندازی پویش قهرمان جبهه سلامت بود که قرار است این پویش ادامه یابد.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم با توجه به ظرفیتی که اصناف دارند کمک‌های خیری خود را ادامه بدهند و این حرکت‌های خیرخواهانه نه تنها در دوران بحران کرونا که حتی بعد از آن نیز استمرار یابد.

طالبی بیان کرد: به یمن همراهی و همدلی مردم، یزد در بسیاری از اقدامات از جمله پیشتازی اصناف در امور خیر و کمک به نیازمندان در کشور پیشتاز است.

استاندار یزد افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری از سوی کمیته امداد در شهرستان‌ها، مناطق و محلات یک حرکت ارزشمند است که ضمن جمع آوری اطلاعات نیازمندان، به توزیع عادلانه کمک‌های خیران نیز کمک می‌کند.

وی ضمن قدردانی از اصناف استان یزد گفت: این قشر در همه شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بودند و از همان اوایل شیوع ویروس کرونا تاکنون همراهی‌های قابل تحسینی داشتند و این در حالی است که اصناف استان از همان ابتدا برای پیشگیری از کرونا تعطیل کردند و خسارت‌های زیادی به آنها وارد شد.

طالبی افزود: روحیه خیری اصناف استان در کشور بی نظیر است و فعالیت‌ها و اقدامات، اصناف استان فراتر از انتظار است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.