رضا زارع زاده مهریزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ،افزود: یکی از مطالبات همیشگی اصحاب فرهنگ و هنر ، مسوولان و مردم منطقه ساخت این مجتمع است.

وی بدون اشاره به بودجه مورد نیاز  ادامه داد: برای ساخت مجتمع نیاز مبرم به همکاری و همت خیران در کنار بودجه‌های دولتی است، امیدواریم در این خصوص امسال اقدام جدی به عمل آید.

این مسوول تصریح کرد: وجود یک مجتمع بزرگ در منطقه نقش مهمی در برگزاری دوره‌های آموزشی ، همایش‌ها، جلسه‌های گفت و گو  ، استقرار انجمن‌ها، ، فضای اداری، نگارخانه  و سالن تمرین نمایش دارد.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد:  با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های  ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی باید در سال‌جاری شاهد همکاری بیش از گذشته خیران و بخش خصوصی برای ساخت مکان‌های جدید فرهنگی، هنری و طرح‌های عمرانی و آموزشی باشیم .

فرماندار مهریز تصریح کرد: مهریز در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری ظرفیت‌های خوبی دارد که ساخت این مجتمع می‌تواند موجب شکوفایی استعدادها و ارتقای برنامه‌ها و فعالیت ها بر اساس اهداف نظام و انقلاب اسلامی باشد .

زارع زاده مهریزی ابراز امیدواری کرد که همانند گذشته شاهد همکاری و همراهی بخش خصوصی و خیران در کنار مسوولان پرتلاش در توسعه مسائل فرهنگی و هنری و آبادانی شهرستان در ابعاد مختلف در سال جهش تولید باشیم .

مهریز که بنای اولیه آن را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی به قبل از اسلام نسبت می‌دهند ۶۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی دارد که تاکنون ۱۰۰ مورد آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.