رضا زارع زاده مهریزی عصر جمعه در بازدید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی افزود: اگر زمین مناسب و به اندازه کافی در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد شاهد گسترش فعالیت‌های صنعتی بیشتری در منطقه خواهیم بود .

وی با قدردانی از همکاری  سال گذشته نهادهای دولتی با صاحبان صنایع و تولیدی شهرستان اظهار کرد: باید در واگذاری زمین مورد نیاز برای طرح توسعه شرکت‌های تولیدی بر اساس مقررات باشد و با همکاری و پیگیری از طولانی شدن این پروسه جلوگیری شود.

این مسوول اظهار کرد: زمین مناسب و کافی در منطقه برای گسترش شهرک صنعتی و  ایجاد واحدهای جدید و طرح توسعه شرکت‌ های قدیمی وجود دارد، امیدواریم به مطالبات بخش خصوصی رسیدگی شود.

زارع راده مهریزی تصریح کرد: شهرک صنعتی منطقه در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس قرار دارد و از موقعیت خوبی هم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برخوردار است و همکاری مسوولان برای جذب علاقه مندان نیز وجود دارد.  

فرماندار مهریز اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود و فراهم بودن زیرساخت های لازم، آماده همکاری با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید هستیم.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

در این بازدید محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی استان  یزد، آمادگی برای رسیدگی به مطالبات بخش خصوصی و صنایع را اعلام کرد.

مهریز شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.