به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی امروز در نشست هم‌اندیشی شهرداران شهرهای استان یزد اظهار داشت: بحران کرونا فرصتی را ایجاد کرد که شاهد مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین برای کمک به همنوعان باشیم و از شهرداری‌ها نیز برای انجام اقدامات لازم در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا تقدیر و تشکر دارم.

استاندار یزد ادامه داد: در ایامی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، با مشارکت شهرداری‌ها و نیروهای داوطلب، شهرهای استان ضدعفونی و گندزدایی شد و این اکیپ‌ها ساماندهی شدند تا در صورت نیاز، دوباره وارد میدان شوند.

طالبی تصریح کرد: شهرداری‌ها مسائل مربوط به حفظ محیط زیست را در تمامی حوزه‌ها و به صورت جدی دنبال کنند و ارتقای شاخصه‌های زیست محیطی را در دستورکار خود قرار دهند.

وی افزود: جریمه، برخورد و اصلاح صنایع آلاینده، به‌خصوص در صنایع و واحدهای تولیدی حومه شهرهای استان باید با جدیت دنبال شود و نتایج آن به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اعلام شود.

استاندار یزد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش درآمدهای دولت‌، وجود تحریم‌ها و ویژگی‌های کشور و استان با بروز و شیوع بیماری کرونا باید باز کردن فضای جلب مشارکت در شهرداری‌ها به عنوان اولویت اصلی مدنظر قرار گیرد و با جدیت دنبال شود.

به گزارش مهر در این نشست تعدادی از شهرداران شهرهای استان به بیان پیشنهادات و دغدغه‌های خود در حوزه شهری شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.