به گزارش روز دوشنبه دفتر امام جمعه یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در تماس تلفنی با برخی مدیران در راستای رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید افزود: امسال رهبر معظم انقلاب مسئله جهش تولید را مطرح کردند و ما باید پیشرفتمان بیش از این حرف‌ها باشد و به صورت جهشی ، سریع و بدون سستی تولید کشور را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های بسیار مهم در حوزه تولید کشور عرصه کشاوری است ادامه داد: به ویژه در عرصه کشاورزی باید با جدیت تلاش کنیم و خداوند متعال نعمت باران را به ما ارزانی کرده باید سعی بر مدیریت منابع آبی کنیم و از آن برای تولید در کشور استفاده کنیم.

امام جمعه یزد اظهار کرد: به ویژه باید در این عرصه برای تابستان ذخیره کنیم و جلوی اتلاف منابع آبی را بگیریم و با استفاده از سامانه های نوین آبیاری از جمله کشت قطره ای هم تولید در حوزه کشاورزی را افزایش دهیم، آب لازم برای تابستان را حفظ کنیم و در جهش کشاورزی جدی باشیم تا در هیچ یک از عرصه‌های مواد مصرفی کشور محتاج دیگران نباشیم.

ناصری یزدی تصریح کرد:  در این حوزه باید به سمت جهش در تولید ابزار و ماشین‌آلات برویم و نیازهای اساسی کشور را با تولید در داخل کشور تامین کنیم تا با رشد و توسعه روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: در عرصه های الکترونیکی، نرم افزارها و دیگر عرصه‌های صنعتی و کشاورزی، باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که در مدت زمان کوتاهی وابستگی را به صورت کامل قطع کنیم و در تمام کارهای خود، جهش تولید را رفع کنیم.

ناصری یزدی تاکید کرد: مسوولان باید در عین حالی که برای رهایی از مشکلات کرونا تلاش می کنند، تدبیر لازم برای تحقق شعار سال و جهش تولید را هم داشته باشیم و راهکارها برای پیشرفت و برون رفت از بن بستها و جهش به جلو را تدوین کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.