سرتیپ پاسدار محمد رضا فلاح زاده در این پیام که نسخه ای از آن روزیکشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت ، نوشت: این شهید بزرگوار از پاسداران فداکار و رشید سپاه و از چهره های فعال و ولایتمدار  ر عرصه سلامت سپاه و استان یزد بود.

وی اظهارکرد: این شهید خدمتگزاری متعهد در خدمت رسانی به مردم استان های محروم از 

جمله هرمزگان ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان و از خادمان اربعین حسینی در کربلای معلی بود و در روزهای آخر عمر با برکت خود خدمتگزار مردم درگیر با ویروس کرونا در یزد نیز بود ، شهادت او را به خانواده محترم ،تمامی بازماندگان و همکاران آن شهید عزیز تسلیت می گویم

در بخشی از پیام استاندار سابق یزد ، وی اظهار امیدواری کرد که خداوند، این شهید عزیز را با شهیدان عاشورا  خصوصا حضرت آقا سید الشهدا (ع) محشور کند و به خانواده و خاندان محترم و دیگر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

این شهید بزرگوار از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان یزد و در نقاهتگاه این تشکل مشغول به فعالیت بود و ۱۱ فروردین ماه جاری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

پیکر سرگرد پاسدار شهید شمس‌الدینی از شهدای مدافع سلامت روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه جاری با رعایت مفاد پروتکل بهداشتی در گلزار شهدای خلدبرین شهر یزد به خاک سپرده شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

به  گزارش ایرنا، ویروس کرونا اواسط دی ماه (دسامبر ۲۰۱۹ ) در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ ( نهم دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.