محمدمهدی خانی زاده بهابادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : چهار پایگاه غربالگری و تب سنجی در ورودی و خروجی شهر و جاده های آن از جمله آسفیچ و چادرملو با همکاری تیم های جمعیت هلال احمر، مرکز بهداشت، بسیج و نیروی انتظامی در طول شبانه روز فعال است.

وی با تشکر از همکاری داوطلبانه افرادی در این طرح افزود: در پایگاه های سلامت، غربالگری اولیه از جمله کنترل تب سنجی سرنشینان خودروها انجام می شود و از ادامه سفر افرادی که علایم مشکوک به کرونا داشته باشند، جلوگیری می شود.

خانی زاده با بیان اینکه از ورود مسافران غیربومی‌ به بهاباد جلوگیری می شود افزود: این ممنوعیت در ۹ شهرستان دیگر یزد و تمامی مبادی ورودی ها به استان اعمال می شود، از مسافران غیربومی تقاضا می شود از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

وی تصریح کرد : از زمان ممنوع شدن ورود مسافران غیربویی به بهاباد که از دیروز آغاز شد در ۲۴ ساعت گذشته از ورود ۴۲ دستگاه خودرو با شماره های کرمان، مشهد و تهران جلوگیری شد.

فرماندار بهاباد تاکید کرد: برای شکست کرونا مردم با رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه، مسوولان و مدافعان خط مقدم جبهه سلامت را یاری کنند تا بتوان سریعتر ویروس کرونا را شکست دهیم.

از ۷۷۶ مورد مبتلا ی قطعی به کرونا در استان یزد تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه، ۱۱ مورد آن مربوط به شهرستان بهاباد است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.