حسین فلاح چهارشنبه شب در نشست خبری افزود: خوشبختانه میبد  دارای بهترین امکانات و تجهیزات درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی و همچنین ظرفیت‌ها و فضاهایی  است که با همکاری و تلاشهای خیرین ، نیروهای سپاه و بسیج و کادر درمانی و... فراهم شده‌است.

وی در ادامه راه اندازی ۲ نقاهتگاه در شهرستان را یادآور شد و از شهروندان خواست تا دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی و نیز موارد توصیه شده نظیر پرهیز از تجمع  و دید و بازدید و محدود کردن پرس و جوی احوال هم از طریق تلفن و فضای مجازی و... را رعایت کنند تا شاهد اتفاق‌های خوبی در چند روز آینده و مقارن با سال نو داشته‌باشیم.

فرماندار میبد همچنین با درخواست از اصناف در رعایت نکات بهداشتی اظهارداشت : در حال حاضر نیز با توجه به همراهی روحانیون ، اصناف ، کادر درمانی ، رسانه و... وضعیت بهتری نسبت به روزهای گذشته داریم.

این مسئول در ادامه گزارشی نیز از انجام اقدامات مرتبط به ضد عفونی اماکن و فضاهای شهری و معابر و همچنین غربالگری مردم توسط نیروهای جهادی و داوطلبان هلال احمر  در ورودی‌های شهر ارائه داد و به غربالگری حدود۱۰  هزار نفر در ورودی های شهر طی چند روز گذشته اشاره کرد.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.