سرهنگ رضا زارع چهارشنبه شب به ایرنا گفت: خودرو سواری "ورنا" ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه امروز در زیرگذر میدان ابوالفضل شهر یزد بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده آن در کنترل خودرو، وارد لاین دیگر این مسیر شد و به شدت با خودرو پرایدی که از روبرو می آمد برخورد کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه دلخراش، راننده پراید در دم فوت کرد و راننده خاطی هم مجروح شد که خودرو وی ۶ ماه در توقیف پلیس خواهد ماند .

وی سن راننده خاطی را ۱۹ سال اعلام کرد و یاد آور شد: لازم است زیرگذرهای شهر یزد به دوربین کنترل سرعت مجهز شود و توسط مسولان ذیربط کنترل گردد و یا اینکه این مسیرها کلا مسدود گردد.

وی تاکید کرد: سرعت زیاد در مسیرهای زیرگذر یزد مانند زیرگذر میدان ابوالفصل، خاتمی؛ بلوار دهه فجر و میدان مهدیه، تاکنون منجر به حوادث ناگواری شده است.

سرهنگ زارع به رانندگان خاطی که با سرعت و سبقت بیجا و حرکات خطر افرین منجر به جرح یا فوت شهروندان دیگر می شوند هشدار داد خودرو آنها سه تا ۶ ماه در توقیف پلیس خواهد ماند.

وی سرعت زیاد را عامل اصلی حوادث رانندگی در استان یزد اعلام کرد و از شورای ترافیک و دیگر مسوولان استان خواست در این زمینه چاره ای اساسی بیندیشند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.