به گزارش خبرنگار مهر، محمود نوری شادکام، شنبه شب در جمع خبرنگاران گروه اطلاع رسانی کرونا استان یزد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ۲۴۴ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد نمونه ٦٨١ نفر برای تأیید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

وی عنوان کرد: براساس نمونه‌های گرفته شده، امروز جواب آزمایش ٧٣ نفر دیگر مثبت اعلام شد که بر این اساس تاکنون ٢٩٠ نفر از مردم استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

نوری شادکام با اشاره به آمار بیماران مثبت بر حسب محل سکونت افزود: ١٣٣ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ٧٣ مورد در میبد، ٥٩ مورد در اردکان و هفت مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: شش مورد ابتلای قطعی در بهاباد، دو مورد در مهریز، یک مورد در خاتم، شش مورد در بافق، دو مورد در اشکذر و یک مورد نیز در تفت گزارش شده است.

وی، آمار جان باختگان کرونا در یزد را تا این لحظه ۲۶ نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ٥٣٨ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند.

نوری شادکام مجدداً از هم استانی‌ها خواست، از رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر و سفر جدا خودداری کرده و برای کاهش ابتلاء به این بیماری در خانه بمانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.