مسوول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران  یزد گفت: این پویش به منظور قدردانی از فداکاری کارکنان درمانی و پزشکی استان در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ ( کرونا) ایجاد شد.

عبدالکریم لک روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون اقشار مختلفی برای قدردانی از پرستاران و پزشکان به این پویش پیوسته اند و حمایت ها همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: قدردانی از مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، بخشی از وظایف انقلابی آحاد مردم است و پویش روزهای آینده به صورت فراگیر در ۱۰  شهرستان‌ استان راه اندازی می شود.

استان یزد ۱۰ هزار جانباز دارد.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۱۷۱ نفر خبر داد و گفت: ۲۱ نفر از این تعداد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

ابراهیم سلمانی  افزود: این آمار مربوط به ظهر امروز  است و مجموعا ۲۰ نفر هم تاکنون فوت کرده اند و از  مردم خواست برای پیشگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های کادر درمانی و پزشکان در مبارزه با این ویروس، موثر است.

همچنین دکتر محمود نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز به ایرنا گفته بود طی روزهای آینده ،ورودی های مراکز درمانی استان ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می یابد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.