هما خورشیدی با اشاره به افزایش فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز افزود: اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی تاکنون به ۵۵ خانه مسافر اخطار داد که در صورت ادامه فعالیت پلمب خواهند شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد، وی  اظهار داشت: به دنبال مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا مراکز گردشگری استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز مورد را به شماره نلفن ۳۶۲۰۲۷۷۷ اطلاع دهند و یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات آن را بارگذاری کنند.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ (کرونا) تاکنون ۸۷۶ بیمار مشکوک در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۲۸۸ نفر آنها پس از بهبودی، ترخیص شدند.

از ۴۳۷ بیمار مشکوک نمونه گیری شد که تاکنون ۱۲۷ مورد مثبت بود ، البته هنوز جواب برخی از نمونه گیری ها آماده نشد و ۱۶ نفر هم فوت کردند.

به گفته کارشناسان بهداشت می‌توان با خود مراقبتی مانع ابتلا به کرونا شد، اما اگر ویروس وارد بدن فردی شد هم نگران نباشد چرا که  قابل درمان است و می‌توان بدون هیچ استرسی بهبودی کامل یافت.

ویروس کووید ۱۹ ، نخستین‌بار حدود سه ماه قبل در ووهان چین شناسایی شد و تاکنون در بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.