حجت الاسلام مظفر سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما اظهار داشت: این طرح به صورت ملی و با حضور ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور انجام شد که کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد توانستند رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم توسط هیأت های انتخاب و حضور گروه‌های داوری در ۱۸ رشته، در مجموع ۱۳۳ کانون در این رویداد ملی قابل تقدیر شناخته شدند، در واقع ۱۸ کانون در ۱۸ رشته به عنوان کانون برتر انتخاب شدند، ۱۸ کانون در ۱۸ رشته به عنوان کانون شایسته تقدیر ویژه و تعداد ۹۷ کانون نیز به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: در این دوره از طرح ملی فهما، کانون های فرهنگی هنری غدیر، صاحب الزمان (عج) و آیت الله حائری میبد توانستند با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد رتبه های برتر را کسب کنند.

سالاری یادآور شد: کانون غدیر رتبه اول در رشته سرود و آواهای انقلابی با ۱۹ هزار و ۶۳۷ امتیاز، کانون صاحب الزمان (عج) رتبه اول در پاسداشت اربعین حسین با ۱۹ هزار و ۳۲۸ امتیاز، کانون آیت الله حائری میبد رتبه اول در رشته فعالیت های قرآنی با ۱۶ هزار و ۷۰۲ امتیاز را کسب کردند.

وی ادامه داد: اما در این بین کانون‌هایی وجود داشتند که در مرحله استقرار نظام (فهما) همراهی بسیار خوبی داشتند و امتیازهای قابل توجهی نیز کسب کرده بودند اما یا تمایلی نداشتند در رویداد شرکت کنند و یا آثار آنها به عنوان «برتر و یا شایسته تقدیر ویژه» انتخاب نشده بود.

سالاری بیان کرد: با توجه به این مسئله ۲۰ کانونی که بالاترین امتیاز را داشتند نیز به عنوان کانون‌های شایسته تقدیر ویژه معرفی شدند که کانون پنجره فولاد از استان یزد به این عنوان انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1372888
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.