حسن ابوالقاسمی بهابادی شهردار بهاباد چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : نیروهای خود جوش مردمی و کارگران شهرداری بهاباد به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقدام به سم زدایی و ضد عفونی معابر و خیابان های اصلی این شهرستان کردند.

با تاکید بر اینکه در پی شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های مختلف بهداشتی در سطح شهرستان بهاباد در حال انجام است افزود : مردم باید نهایت همکاری و همراهی را با نهادها و سازمان‌های مختلف اجرایی داشته باشند تا از شیوع ویروس کرونا در جامعه جلوگیری شود.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه فرهنگ حفظ سلامت و بهداشت عمومی باید در جامعه فراگیر شود و تمامی اقشار جامعه باید نسبت به حفظ سلامت فردی و اجتماعی حساس باشند خاطر نشان کرد : رعایت بهداشتی فردی و انجام تمامی توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم نقش مهمی در کاهش ابتلای افراد به این ویروس عفونی دارد.

وی با بیان اینکه ضد عفونی کردن معابر سطح شهر بهاباد ادامه خواهد داشت؛ افزود: کلیه نیروهای شهرداری به منظور سلامت حال شهروندان و انجام رسالت انسانی و کاری در جهت رفع این مشکل بسیج شده تا فضای عمومی را تا حد ممکن از این ویروس ضدعفونی کرده تا شهروندان با رعایت کلیه نکات بهداشتی جهت رفع نیازهای خود بدون نگرانی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.