اسلام افشون روز یکشنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: هزینه‌ همایش این واحد از سوی مدیرعامل کارخانه با حضوروی در محل ستاد دیه برای این منظور اختصاص یافت .

رییس ستاد دیه یزد از اقدام  این مدیر نوعدوست یزدی که خواست نامش ذکر نشود، در لغو همایش و جلوگیری از شیوع این بیماری و رعایت بیشتر اصول پیشگیری و حفظ سلامتی کارکنان مجموعه تحت مدیریت خود قدردانی کرد.

افشون یادآور شد: این اقدام فرهنگی و خداپسندانه در راستای اجرای طرح همای رحمت اتفاق افتاد و طرح یادشده از سوی ستاد دیه استان تا ۱۸ اسفند ادامه دارد.

هم اکنون ۲۵۰ مددجو در استان یزد به دلیل جرایم غیرعمد مالی زندانی هستند که برای آزادی آنها ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز است، امیدواریم که با حمایت خیران ، زمینه رهایی این افراد فراهم شود.

از ابتدای سال‌ ۹۸ تاکنون ۱۴۱ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان با حمایت و همراهی مردم نوعدوست و خیرخواه از زندان آزاد شدند و برای آزادی این افراد ۳۲ میلیارد ریال توسط مردم به ستاد دیه کمک شد.

زندانیان جرایم غیرعمد مالی شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه ، نفقه و بدهی‌مالی هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.