محمدرضا دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمام آرایشگاه‌ها، گرمابه‌ها، مراکز ترمیم پوست و مو، موزه‌ها و اماکن تاریخی، مرکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی پلیس راهور استان یزد تعطیل است.

وی افزود: بر این اساس تمامی آرایشگاه‌ها و پیرایشگاه‌های استان، از امروز، دهم اسفند ماه به مدت یک هفته تعطیل است و در صورت تمدید تعطیلی، اطلاع رسانی مجدد انجام می‌شود.

دهقان عنوان کرد: همچنین تمام گرمابه‌ها، مراکز ماساژ زنانه و مردانه، مراکز ترمیم پوست و مو و مراکز سونا و جکوزی از تاریخ شنبه دهم اسفند ماه به مدت یک هفته تعطیل است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: همه موزه‌ها و اماکن تاریخی در سطح استان از تاریخ شنبه دهم اسفند ماه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: مراکز تعویض پلاک استان و همه خدمات شماره گذاری در این مراکز، از شنبه دهم اسفند ماه به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

دهقان یادآور شد: تمامی کلاس‌های تئوری و امتحان نظری و آموزش‌های عملی آموزشگاه‌های رانندگی پلیس راهور استان تا پایان سال تعطیل می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده عدم رعایت نکات و مصوبات ابلاغی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مراتب را به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به شماره تماس ٣١١١٢٢٨٢ و دستگاه‌های ذیربط گزارش و منعکس کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.