رضا زارع‌زاده مهریزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با قدردانی از ارائه خدمات مطلوب به مردم توسط دستگاه‌های مختلف و مسوولان افزود: طرح تشدید بازرسی از فعالیت مراکز به خصوص داروخانه‌ها در شرایط کنونی ضروری است.

وی ادامه داد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار کالاهای بهداشتی به ویژه مواد ضد عفونی کننده و ماسک، گشت‌های ویژه در منطقه تشکیل شدو نهادهای ذی ربط ماموریت محوله را به نحو مطلوب انجام می دهند.

این مسوول اظهارداشت: گشت‌های ایجاد شده  به صورت سرزده با حضور در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی با هرگونه گران‌فروشی و احتکار برخورد می‌کنند.

زارع‌زاده مهریزی گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه ، اضطراب و ترس برخی شهروندان از شیوع ویروس کرونا با نظارت و پیگیری درست و در دسترس قرار دادن ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید در خدمت مردم باشند.

وی گفت: اطلاع‌رسانی مکان‌های متخلف توسط مردم به تعزیرات حکومتی موجب گسترش زمینه نظارت بهتر و ایجاد آرامش در سطح شهر می‌شود.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر  را گرفته است.  

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت سه داروخانه دارد و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.