در پبام آیت‌الله محمدرضا ناصری و آیت‌الله ابوالقاسم وافی آمده است: سلام بر مردم شریف و انقلابی استان که با تمام تبلیغات سوء و توطئه‌های اقتصادیی و شایعات بی اساس با قلبی پر از شوق و شور و شعور الهی و خدایی به هوای اسلام و امام و رهبری و شهدا برای حفظ عزّت و سربلندی و استقلال و کرامت کشورشان و برای رضای خدا بپای صندوق‌های رأی رفتند و افتخار آفریدند و دشمن را بار دیگر ناامید کردند.

سلام و خداقوّت به همه دست‌اندرکاران ستادهای اجرائی و نظارتی، صدا وسیما، شورای نگهبان و عوامل مختلف نیروهای انتظامی و امنیتی.

نمایندگانی که انتخاب شده‌اند باید احساس مسوولیت بیشتری در قبال مردم داشته باشند و با برنامه‌ریزی بهتر در این مدت که فرصت دارند به فکر چاره‌ای برای مشکلات مردم و کشور باشند.

رییس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: با اتمام شمارش آراء شرکت کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار نفر منتخب مردم این استان مشخص شدند.

احمد ترحمی بهابادی صبح شنبه در گفت و با ایرنا میزان مشارکت شهروندان یزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ۴۸.۱ درصد اعلام کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس آتی در چهار حوزه انتخابیه در همین مرحله مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر محمدصالح جوکار بیشترین میزان آراء شرکت کنندگان در انتخابات را کسب کرد و در حوزه انتخابیه تفت و میبد سیدجلیل میرمحمدی میبدی از سایر رقبا پیشی گرفت و موفق به کسب بیشترین آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد.

ترحمی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اردکان نیز محمدرضا دشتی اردکانی موفق به کسب اکثریت آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد و در حوزه انتخابیه بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز محمدرضا صباغیان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس دهم با کسب اکثریت آراء برای دومین بار به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه برای مجلس یازدهم انتخاب شد.

وی یادآور شد: اطلاعات تکمیلی در خصوص انتخابات استان در ساعات آتی اعلام می شود.

استان یزد در مجلس شورای اسلامی دارای چهار کرسی نمایندگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.