اسلام افشون روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به میزان کمک مالی این نیکوکار افزود: این خیر، اصرار داشت، نامش فاش نشود و هدف از این اقدام خداپسندانه را، شادی روح مادر و انجام باقیات و صالحات، خیر و برکت در کسب و کار بیان کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل ستاد دیه یزد پیشتر گفته بود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با حمایت و همراهی مردم نوعدوست و خیرخواه از زندان آزاد شدند و برای آزادی این افراد ۳۲ میلیارد ریال توسط مردم به ستاد کمک شد تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۲۵۰ نفر به دلیل جرایم مالی غیرعمد زندانی هستند که برای آزادی آنان ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز است، امیدواریم با حمایت خیران، زمینه رهایی این افراد فراهم شود.

زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه ، نفقه و بدهی‌مالی هستند.

هم اکنون حدود چهار هزار نفر در چهار ندامتگاه استان زندانی هستند و تلاش هایی برای انتقال تعدادی از آنها که جرم شان مواد مخدر است به زادگاه خود در دیگر استان ها در حال انجام است.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.