سید عبدالحمید احمدی روز پنجشنبه در جمع تعدادی از شرکت‌کنندگان همایش دوچرخه‌سواری شهر یزد افزد: برای کاهش آسیب‌های جسمی و روحانی و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی بهترین راه توسعه ورزش همگانی است .

وی ادامه داد: برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف به عزم جدی و فرهنگ سازی نیاز است و برای تحقق این هدف ،همه دستگاه ها و نهادها در کنار طرح های دولت باید همکاری و مشارکت کنند.

وی به اهمیت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با همکاری سایر بخش‌ها و تشکل‌های مردم نهاد  به عنوان یک ضرورت یاد کرد و بیان داشت: یکی از راه‌های توسعه ورزش همگانی برپایی همایش‌های عمومی ورزشی است.

احمدی به اهمیت برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری اشاره کرد و گفت: در این ارتباط در  کشور و  استان یزد شاهد برگزاری برنامه‌های خوب همگانی هستیم و وزارتخانه هم از این نوع فعالیت ها حمایت می کند.

وی یادآور شد: با ورزش می‌توان، جامعه‌ای سالم و پرنشاط داشت و همه باید با برنامه‌ریزی و حمایت  از بخش‌خصوصی و تشکل‌های مردمی در این مورد همکاری کنند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت برنامه‌های ورزشی با حضور مردم و خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: همایش دوچرخه‌سواری هر هفته روزهای پنجشنبه در شهر یزد برگزار می‌شود.

مسعود شریعتی افزود: این همایش با حمایت دستگاه‌های اجرایی و همیاری بخش‌خصوصی و استقبال خوب جوانان برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه ورزش و تامین سلامتی شهروندان دارد .

همایش دوچرخه سواری یادشده از میدان آزادی تا امامزاده جعفر(ع) یزد به مسافت حدود ۲ کیلومتر  برگزار شد . 

در ۱۰ شهرستان استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده فعالیت دارد.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.