حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه به مناسبت دومین روز بزرگداشت دهه فجر انقلاب در جمع مدیران اجرایی شهرستان افزود: ملت‌های مسلمان و بسیاری از  آزادیخواهان جهان با پیروی از انقلاب و نظام ما با قدرت تمام در مقابل استکبارجهانی و عوامل آنها ایستادگی می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز به اقدام‌های خصمانه متعدد استکبارجهانی علیه نظام در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با شیطنت‌های مختلف به خصوص تهدید و تحریم اقتصادی می‌خواهند انقلاب مقدس ما را ناکارآمد جلوه دهند.

امام جمعه مهریز تاکید کرد:  همه ما وظیفه داریم مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.
محی‌الدینی با تبریک آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران به معرفی زندگی و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) پرداخت و بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم و نظام و انقلاب تاکید کرد.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی موهبتی الهی است و صیانت از آن و پایداری از آن به عنوان یک تکلیف مهم و رسالتی بس عظیم و مهم  به شمار می‌آید.

محی الدینی گفت:  یکی از مهمترین مظاهر جمهوری اسلامی ، حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های مختلف و صیانت از انقلاب  است و مسوولان باید قدر این سرمایه عظیم مردمی را بدانند. 

امام جمعه مهریز در پایان بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.