حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز شنبه در جمع مسوولان به مقام شهید و شهادت در اسلام اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی نمونه بارز عشق به ولایت و مدافع واقعی حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود و عاقبت به فوز عظیم شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: این شهید والامقام تمام عمر با برکت خود را در راه مبارزه جدی با تکفیری‌ها و عوامل استکبار برای آزادی سوریه و عراق از دست داعش صرف کرد و موجب پیروزی جبهه بزرگ مقاومت اسلامی شد.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: رزمندگان جبهه مقاومت در جهان اسلام با همدلی همچنان برای نابودی اشرار و دشمنان اسلام و مسلین تلاش می‌کنند و لحظه‌ای دست از اهداف و آرمان‌های الهی نظام بر نمی‌دارند.

محی‌الدینی گفت: باید ویژگی‌های اخلاقی و سیره مبارزاتی این شهید سربلند و سرباز ولایت برای مردم به خصوص جوانان مومن و انقلابی تبیین شود و با زنده نگه داشتن  یاد و خاطره او نسبت به ترویج فرهنگ شهادت اقدام کرد.

وی بیان داشت: امروزه استمرار راه شهدا در عمل به وظایف دینی و انقلابی و عمل به اهداف و وصایای شهیدان است که باید همه مسوولان در راستای اجرای آنها امور مختلف  را درست  انجام دهند .

امام جمعه مهریز همچنین از حضور مردم در برنامه‌های بزرگداشت این شهید و مراسم راهپیمایی ضد آمریکایی در منطقه قدردانی کرد و بر تداوم راه شهدای را حق و فضیلت تاکید کرد.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه  ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان، در یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.