سرتیپ نصرالله فتحیان چهارشنبه‌ شب در آیین تجلیل از ایثارگران بهداری رزمی دفاع مقدس یزد افزود: در ۴۰ سال گذشته مردم قهرمان ایران با ولایتمداری موفق به خنثی کردن تمام توطئه‌های استکبار جهانی شدند و باید برای ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی و مدیریت جهادی اقدام‌ها ادامه یابد. 

این مسوول اظهار داشت: کشور ما در ۴۰ سال گذشته به رغم توطئه‌های مختلف نه تنها هیچگاه از مواضع انقلابی خود عقب نشینی نکرده که در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های مختلفی دست یافته است.

فتحیان گفت: دشمنان چشم دیدن موفقیت‌های گسترده انقلاب اسلامی در بخش‌ها علمی و فرهنگی ندارند ، بنابراین هر روز برای جلوگیری از تداوم عزت و اقتدار ملت و کشور ما به توطئه‌ای جدید دست می‌زنند.

موسس بهداری رزمی دفاع مقدس اظهار داشت: امروز در سایه ایثار و فداکاری مردم و همدلی و همراهی آحاد مردم ولایی و انقلابی، تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف به نتیجه رسیده و در بسیاری از علوم جزو کشورهای برتر محسوب می‌شویم.

فتحیان تاکید کرد: دشمنان در زمان حال برای ضربه‌زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی از جنگ روانی و اقتصادی استفاده می‌کنند و به دنبال ناامید کردن مردم هستند که در این توطئه همانند گذشته شکست می‌خورند .

وی گفت: راهبرد دشمن در برهه کنونی فشار حداکثری علیه مردم و کشور ماست که با هوشیاری و بصیرت مردم و درایت و رهبری‌های مقام معظم رهبری در این بخش هم متحمل شکست می‌شود و ایران و نظام قوی‌تر از همیشه راه  و آرمان‌های دینی و ارزشی خود را ادامه می دهد.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تداوم روحیه شهادت‌ طلبی موجود در کشور، حضور و مشارکت بسیجیان قهرمان و آماده و توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری موجب شکست دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

فتحیان، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از فعالیت ایثارگران در بخش بهداشت و درمان و بهداری رزمی در سال‌های دفاع مقدس قدردانی کرد و بر آمادگی بسیجیان در ادامه راه نظام تاکید کرد.

در این مراسم از تعدادی از ایثارگران بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

سه هزار و ۵۰۰ شهید از خانواده جامعه پزشکی کشور در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده است.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.