رضا زارع‌ زاده مهریزی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان افزود: هرگونه حمایت و دخالت مدیران در انتخابات پیش‌رو طبق مقررات تخلف محسوب می‌شود و باید از آن به جد پرهیز کرد.

وی ادامه داد: باید مدیران اجرایی در هر پست و مقامی که هستند فقط طبق مقررات ماموریت‌های خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، حداکثری، قانونمند و  پرشور فراهم کنند .

این مسوول اظهار داشت: جلب اعتماد مردم برای مشارکت در انتخابات در گرو رعایت دقیق قانون و رعایت بی‌طرفی است  که سهل‌انگاری در آن از هیچ فردی پذیرفته نیست.

زارع زاده مهریزی تاکید کرد: پاسداری و امانت‌داری از آرا مردم موجب جلب اعتماد آنها به نظام و انقلاب اسلامی است و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی بیان داشت: عمران هر شهر بستگی به مشارکت و همدلی و همراهی مردم دارد و باید تلاش کنیم تا انتظارات و مطالبات به حق مردم برآورده شود.

 در این جلسه همچنن با قدردانی از احمد آخوندی که  ۲۲ شهردار مهریز بود به جای وی حمزه زارع زاده معرفی گردید.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و شهرستان مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بافق ، بهاباد ، ابرکوه ، خاتم و مهریز است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

شهرستان اردکان یک نماینده، شهرستان‌های میبد و تفت هم یک نماینده دارد، همچنین مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر یک نماینده در مجلس دارند و  حوزه انتخابیه مهریز  هم صاحب یک کرسی نمایندگی در مجلس است.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.